skadad i paradiset

 
 
har haft en härlig pooldag i dag igen. varmt varmt varmt och inte ett enda litet moln på himlen.
 
tyvärr skedde en liten olycka i natt som har förstört mitt semesterlyckorus lite för tillfället. jag drömde en mardröm och kastade mig ur hotellsängen i sömnen, och lyckades landa väldigt tokigt på min högerfot. maja vaknade av en duns och jag av en fruktansvärd smärta. nu verkar foten vara väldigt stukad och jag har fått halta fram längs poolen hela dagen och varje steg känns som tusen knivar som skär in i skelettet. halvkul.
 
som tur är har jag med mig mina träningsskor som känns lite skönare att gå i och underlättar haltandet en aning, så de har fått matcha min bikini i dag. synd att jag inte hade med mig en rullator också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0