sommar i sinne, bada inne

 
i går:
 
kalas! vår leffeskväll blev äntligen av och vi hade roligt! 
 
i dag:
 
kände oss mätta på halmstad när vi vaknade i morse, så checkade ut från campingen och susade till falkenberg i stället. ingen sol i sikte så det var inte rikigt läge för stranden, men vi ville ju inte gärna åka hem från semestern utan att ha badat. så då kom vi på detta:
 
 
vi har tränat, simmat, ångbastat och gjort ansiktsmasker. den som trodde att man blev ofräsch av att campa hade fel, vi är renare än någonsin! nu ska vi ut och äta på restaurang. jag har kollat upp menyn i förväg på min iphone och har redan bestämt vilken efterrätt jag ska välja. ska bli så gott, hela min kropp skriker efter mat (och choklad).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0