utebio och greklandslängtan

 
i går hade jag en skön sommarlovsdag och gjorde nästan ingenting. sov bort halva dagen, var och tränade på itrim och var sedan på mysig utomhusbio i rålis på kvällen. filmen (pans labyrint) var i och för sig bland det värsta jag sett och det är ett under att jag lyckades sova utan mardrömmar i natt. men själva konceptet var ju mysigt.
 
nu ska jag springa iväg och träna igen. har en gratis träningsvecka på itrim den här veckan, så känner att jag måste passa på att träna varje dag jag är ledig.
 
har förresten glömt att berätta att maja och jag har bokat resa till grekland nu (eller ja, maja har hittat resan och bokat och jag har betalt för min del. men jag litar på att det kommer bli hur bra som helst). vi åker på måndag och det ska bli alldeles underbart. jag längtar efter hotellfrukost, poolbad och greksallad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0