bra start på dagen


det är perfekt att boka in något klockan tolv på sin lediga dag. man får en lagom sovmorgon men kan inte sova bort hela dagen.

castingen gick snabbt och smidigt. jag behövde bara rabbla "programmet presenteras av ... - vita tänder på ett skonsamt sätt" några gånger och le väldigt stort. tydligen var det många som hade blivit kallade, så chansen är nog inte så jättestor att det blir just jag. men jag håller tummarna hårt för mig själv.

idag var det lite varmare ute än igår, så jag gick hem från s:t eriksplan. 




nu sitter jag och dricker himmelskt nypressat kaffe här hemma. jag som alltid varit dålig på att göra lagom starkt kaffe har blivit ett proffs. så nu när kaffet är så gott här hemma dricker jag mycket hellre det än te, som var min standard förut. en stor kopp kaffe och ett nytt avsnitt av revenge (magdis hade rätt, det är jättebra!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0