dags för lite luft


så här såg det ut hemma hos mig igårkväll.



ingen ovanlig syn. de senaste dagarna har jag tyckt så synd om mig själv att jag ätit onyttiga saker varje dag. och det har ju varit synd om mig, så det har jag väl varit värd. men nu är det dags för en promenad. jag känner mig lite lite piggare idag, och förhoppningsvis kommer lite frisk luft göra susen.

jag skippar skolan idag också, har verkligen inte lyft ett finger hela den här veckan, och det känns lite sådär... men vi har två veckor på oss med projektarbetet, och förhoppningsvis hinner jag klart ändå om jag jobbar med det hela nästa vecka. i vilket fall som helst har det varit väldigt skönt att bara koppla bort skolan och vara helt ledig de här dagarna. så skönt att få sova länge varje morgon och sitta hemma och se massa serier. och det är väl bäst att passa på, för sådan här lyx kommer jag ju inte kunna unna mig sen när jag pluggat klart och börjat jobba igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0