finally!


deadline är imorgon klockan tolv, och jag har precis skickat in alla tre uppgifter. så skön känsla efter att ha slitit från morgon till kväll de senaste tre dagarna. och det betyder också att jag har sovmorgon och en ledig dag imorgon! gissa om jag kommer somna med ett leende på läpparna nu.

jag har layoutat en tidning som jag döpte till hälsa & skönhet, och även designat en webbsida till den. nu när jag är klar känns det faktiskt lite tomt. det har varit en så himla rolig uppgift, och nu vill jag ju fortsätta med min tidning!


världens godaste kaffe har hållit mig vid liv de här sena kvällarna. kommer från restaurang matmakarna på skolan och kostar tio kronor. väldigt väldigt värt, faktiskt i espresso house-klass!


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad snygg din tidning blev! :) Lämnade in min nu innan tolv. Skönt, men håller med dig om att det varit en rolig uppgift :)

2012-02-23 @ 12:59:11
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0