friday


igår var jag världens tröttaste och sov nästan hela dagen, vilket berodde på en olycklig kombination av en sömnlös natt plus början till förkylning. så jag skippade skolan för att orka med den planerade festkvällen. det gäller ju att prioritera.

mitt nellypaket kom igår, och båda klänningarna var riktiga besvikelser. egentligen borde jag förstått det. det var jättelänge sedan jag blev nöjd och behöll ett plagg jag beställt därifrån, så jag vet inte varför jag aldrig lär mig. men det är svårt när det ser så snyggt ut på bild. smyckena var fina i alla fall, alltid nått.

därför hade jag lite klädångest igår och hade absolut ingenting att ha på mig, men sen hittade jag den här mörkblå klänningen längst in i garderoben som jag inte sett på flera år. kul att kunna fynda i sin egen garderob!


maja och jag åt först tapas på caliente.





och sen mötte vi upp våra vänner på tiki room och drack lite drinkar. jag hittade till min stora lycka en drink som var gjord på gin istället för rom på menyn, och den var faktiskt riktigt god. så den kommer jag alltid dricka där i fortsättningen.



idag mår jag konstigt nog mycket bättre än igår. kanske var det lite alkohol som behövdes för att döda förkylningen. nu ska jag äta lyxfrukost och se ett avsnitt av min favoritserie. behöver väl inte säga vilken jag menar.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0