jag mår sådär


fy vad jag mår dåligt idag! hade inget minne av att man ens kunde bli så här bakis... och nu har jag sovit bort hela min lediga lördag som jag hade längtat efter.

men det var väldigt kul igår, så det är nog lite värt att må skit idag trots allt. anna och jag träffades redan vid halv sex för en aw, men den tog aldrig slut och övergick istället till utgång. inte mig emot förstås. och spontana oplanerade kvällar är ju oftast de som blir roligast, vilket bevisades igen igår.




efter vassa eggen och anglais hamnade vi förstås på soap. otippat va? =)

nu har jag äntligen, med stor möda, lyckats ta mig upp ur sängen. jag måste piggna till lite, för snart ska jag hem till maja och se melodifestivalen. pizza, godis och läsk står på min wishlist, får se vad maja säger om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0