lovely ledig dag!


gud vad det var skönt med sovmorgon imorse, precis vad jag behövde!

nu på eftermiddagen har jag och sara varit och fikat på espresso house vid s:t eriksplan. vi tog en långfika med massa kaffe och massa massa prat. perfekt sysselsättning en ledig dag.



bästa kaffet och himmelska scones. kunde inte bli bättre.

nu ska jag parkera mig i soffan och se mina favoritprogram som jag inte hunnit se nu när jag haft så mycket att göra i skolan. revenge, top model, elsas värld och big brother. very busy woman som ni märker.


Kommentarer
Postat av: Waccis

Sååå mysigt idag hjärtat! Tack!

2012-02-23 @ 20:35:18
Postat av: Linnea

Tack själv sötnos! Vi borde vara lediga jämt så vi kan fika varje dag =)

2012-02-24 @ 00:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0