lunch och presenter


vi lunchade på tures. jm, cml och tr hängde också på, så vi blev ett helt jobbgäng. jag hade som oftast otur med mitt val av mat (varför väljer jag alltid alltid fel?), men efterrätten var såklart underbar. creme cheese-grädde med bär och godis. jag hade kunnat leva på den efterrätten och kaffe om jag fick.


slurp!



nu när jag kom hem låg mina efterlängtade iphoneskal i brevlådan. det glittriga är jag helt kär i. hade egentligen tänkt beställa en annan färg än rosa den här gången, typ blått för att verka lite mer vuxen. men det kändes omöjligt. jag kommer nog aldrig växa ifrån mitt rosaberoende, det är bara att inse.

och förutom skalen hade även årets bibel anlänt. som jag längtat!



de här böckerna brukar stämma, så jag är sugen på att börja läsa om mitt år nu direkt. men nu ska jag fixa mig och sen möta upp anna granne för en aw. mys! så boken får snällt vänta tills imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh, vart kan man köpa dessa böcker? :)

2012-02-03 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0