melodifestival och fest


efter min jobbdag igår landade jag i majas soffa. vi delade en flaska vin och såg melodifestivalen. tycker att det blivit konstigare bidrag och finalister för varje program. hur kunde favoritmattias åka ut mot ranelid? jag skulle verkligen vilja veta vem det egentligen är som röstar.

lagom till att maja hade slocknat i soffan snörade jag på mig mina klackar och gav mig ut i snöregnet. jag hamnade på en stor hemmafest på söder, där det bjöds på allt från hemmagjord sushi och cointreau-shots (som jag inte klarade att dricka) till limbo-tävling. hade jättekul, så det var en nöjd linnea som kom hem i natt. jag älskar spontana och oplanerade kvällar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0