mitt nya projekt


frisören jag klippte mig hos igår var världens trevligaste, och gav mig massa tips på hur jag skulle kunna få mitt hår att bli långt. bland annat pratade hon väldigt varmt om att dricka aloe vera varje morgon, och eftersom jag redan hört att det ska funka jättebra köpte jag hem en dunk direkt. ingen svårövertalad kund direkt..

drycken ska vara bra för immunförsvaret och stärka både håret och hyn. ska bli så spännande att se om det hjälper!



så nu har jag börjat. det är det äckligaste jag smakat i hela mitt liv, men jag ska absolut inte ge upp. frisören sa att hon aldrig hade varit sjuk sedan hon började dricka det, och det skulle ju inte vara någon nackdel om det blev så för mig också.

man ska tydligen dricka det i tre månader innan man helt säkert kan se något resultat, så om ni märker att jag blivit lite snyggare i maj vet ni vad det beror på.


Kommentarer
Postat av: waccis

det är bäst bäst bäst!! :) ses imorrn vännen!

2012-02-15 @ 20:27:56
Postat av: linnea

ja jag hoppas det =) yey, ses imorrn!!!

2012-02-16 @ 00:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0