neeeej.


har precis kommit hem från skolan. med värk i lederna, hostan från hell och feber. jag fryser, svettas och kallsvettas om vart annat.

åh, jag orkar verkligen inte bli sjuk igen! har ju precis blivit frisk från förra omgången. jag är så irriterad så jag dör. fick hoppa över min vindejt ikväll, och om jag inte blir bättre till i morgon måste jag ställa in min inbokade fotografering. surt.

nu ska jag gå och lägga mig och be till gud om att alla sjukdomssymptom ska vara som bortblåsta när jag slår upp ögonen igen. hoppas att det funkar.

dagens pigga upp:
mitt nya armband som jag hittade på vero moda igår. jag ska nog skippa guldet ett tag framöver och bli silvertjej igen. det glänser så fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0