helgen


åh vad jag har jobbat den här helgen. det har varit så mycket kunder i butiken både igår och idag att jag nästan känner mig utbränd efter två dagars jobb. hmm, kommer jag någonsin orka gå tillbaka till arbetslivet igen?

när jag hade jobbat klart igår stressfixade jag mig och åkte upp till anna för att se melodifestivalen och förfesta lite. så himla smidigt att bara kunna ta två cider i handen och åka en våning upp med hissen. alla mina vänner borde flytta in här i huset!

sen åkte vi till s:t eriksplan på pokerkväll(!). men inte för att spela, utan bara för att mingla. det var kul att träffa lite folk, men sen åkte vi hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp och jobba idag. och det var verkligen tur. hade jag varit bakis idag hade jag avlidit i butiken. 


fin granne! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0