shoppinglycka


bästa botemedlet mot shoppingsug en väldigt fattig månad? klicka hem klänningar och smycken från nelly, på faktura. nu har jag botat mitt nya kläder-begär lite, och jag längtar längtar längtar tills paketet kommer.

bland annat föll jag för de här två ringarna:
Smycken , Catia Ring , Baglady - NELLY.COM Smycken , Enoch , Nelly Accessories - NELLY.COM
nu är det snart sovdags för mig. jag gjorde klart min sista skolgrej nu ikväll, så imorgon är jag så ledig man bara kan bli. det enda jag ska göra är att gå på en casting för en tandkrämsreklam klockan tolv. bra, det ger mig en anledning att inte sova bort halva dagen som jag gjorde idag.

nu ska jag borsta tänderna i en timme innan jag går och lägger mig. för jag gissar att det kan vara en föredel att ha vita tänder om jag ska ha en chans imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0