spännande liv..


nja, not so much.

har suttit framför datorn i skolan (med mina nya vasuma på näsan!) och layoutat en text hela dagen. det är egentligen ganska kul, men man blir så rastlös av allt stillasittande. hade det inte varit iskallt och kolsvart ute hade jag gått ut och sprungit nu.

istället gör jag absolut ingenting. jag kan verkligen uppskatta att bara vara ensam hemma på kvällarna ibland, men när det blir två kvällar i rad känns det inte ett dugg kul. jag känner mig menlös och överflödig. det är nu man borde haft ett litet husdjur att rå om.

hmm.. kanske ska tvinga mig ut i kylan och köpa något gott på maxi? egentligen har jag lovat mig själv att hålla mig långt borta från affärer resten av månaden, men mat kan man väl ändå inte neka sig själv? (eller godis..).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0