vårshoppat


jag gick en sväng på stan efter skolan. egentligen skulle jag bara köpa en enda sak, värmeskydd till håret, men det slutade med att jag kom hem med två fulla klädkassar. jag älskar att shoppa samma dag som lönen har kommit, innan man betalt räkningarna. då är man lyckligt ovetandes om hur månadens ekonomi kommer se ut, och man kan låtsas att man är rik.

som tur är handlade jag på mina vanliga budgetaffärer, så jag överlever förhoppningsvis månaden utan nudlar i alla fall.


vårfärger! ♥

nu ska jag snart åka till söder och dricka vin. men först en hel-make over (har sett ut som hej kom och hjälp mig hela dagen) och en stor kopp kaffe för att piggna till lite!


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad mycket fint! :) Tur att det finns budgetaffärer så man kan handla lite mer!

2012-02-25 @ 21:11:57
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0