yoga med vikarie


bara för att jag just skrev att vår yogainstruktör är så himla bra var hon förstås borta idag, och det var en vikarie som ledde passet. en ganska udda upplevelse. 

de första tjugo minuterna gjorde vi ingenting annat än att andas. sen ville hon att att vi skulle tona in oss och säga "ääääääääh" eller "mmmmmm" under nästan varje övning. för att kunna "koncentrera oss bättre". jo, troligt... maja och jag var förstås tysta, förutom mitt bita mig i läppen och försöka vara tyst-fnitter som hade hörts bort till majas matta.

nej. jag älskar vår vanliga yoga. men mer andligt än så klarar jag inte av, där går gränsen.

men efteråt fick vi healing av vikarien, och det var verkligen jätteskönt. så himla härlig känsla. så det vägde upp själva passet lite grann, trots allt.


foto: klas falk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0