bortskämd


efter glasögonprovningen åkte jag hem till maja på fredagsmys.

som vanligt blev jag bortskämd med både mat och efterrätt. att bli bjuden på mat är verkligen lyx. extra bra är att maja har förbjudit mig att vara i hennes kök, så jag kan sitta i soffan och bara vänta på att bli serverad. 


efterrätt: pannacotta med jordgubbar och mynta. ♥

nu är jag redo för en lång och härlig helg. för ovanlighetens skull är jag helt ledig och ska inte jobba en endaste liten minut. istället ska jag ha sovmorgon imorrn, och sen åka in till stan och bli fotad. på kvällen ska jag på 30-årsfest hos en gammal klasskompis, vilket jag verkligen ser fram emot, ska bli så kul! och på söndag är det födelsedagsfirande hos lillan.

kan inte tänka mig en bättre helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0