ensamkväll


det blev en hemmakväll alldeles själv. men utan kladdis till min stora besvikelse. den var slut, för jag åt upp sista biten i natt när jag vaknade upp och var hungrig, vilket jag helt hade glömt bort.

istället har jag haft ta hand om mig själv-kväll med lite hemmaspa.



den här ansiktsmasken rekommenderar jag starkt. den svider och sticker lite i början, men efteråt känns det som att man gått igenom ett litet ansiktslyft. precis vad jag behövde!

egentligen hade jag tänkt plugga klart det sista nu ikväll, men man orkar nog inte koncentrera sig hur mycket som helst under en och samma dag. så jag skjuter olyckan framför mig och tänker på något roligare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0