från pizza till detox


tro det eller ej, men jag har faktiskt hunnit med ännu mer än att jobba och äta semla idag. när jag hade slutat gick jag bort till vapiano och blev bjuden på födelsedagsmat av klassisarna m och m. verkligen lyx för en januarifattig linnea.

jag slog till på en pizza med mozzarella, tomat och basilika. och cola att dricka istället för vin.




det var verkligen världens godaste söndagsmat.

nu känner jag dock att det har blivit lite för mycket av det onyttiga på sista tiden. tårta och chips igår och semla och pizza idag. det håller inte. jag känner mig ohälsosam ända inifrån och ut. vi pratade lite om detox när vi satt och åt, och nu är jag supersugen på att testa något sånt. jag ska börja googla nu direkt och se vad jag kan hitta för kurer. kanske kan jag börja redan i morgon?


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ååh vad gott det såg ut :D Blev så himla hungrig nu, haha

2012-01-23 @ 00:39:26
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0