friday night


men här är det inget party. inte så långt ögat kan nå. istället har jag varit en tråkig hemmatjej och bara lämnat lägenheten för att gå och träna. men det räcker med en blick ut genom fönstret för att se att jag gjort rätt val ikväll, storm, snöregn och minusgrader. inget väder för mig med andra ord.


lyckades ta mig till och från gymmet utan att blåsa bort iallafall, men det var knappt.

nu ska jag gå och lägga mig och se om jag kan lyckas somna tre timmar tidigare än vad jag brukar göra nu för tiden. jag håller tummarna. imorrn ska jag upp och jobba, så det hade varit skönt att vara åtminstone en liten aning pigg då.


så här blev mina naglar som jag gjorde igår. helt okej för att vara hemmagjorda, men gud vilken tid det tog. det är ju roligt att göra en nagel, men tio... nja, tror faktiskt att det är värt pengarna att gå till en salong nästa gång jag vill ha gelénaglar. förutom att resultatet blir bättre tjänar man nog både tidsmässigt och humörmässigt på det.

sov gott!


Kommentarer
Postat av: F

Fått för mig att du aldrig kan vara en tråkig hemmatjej - världens sötaste Linnea ;-)



/F

2012-01-15 @ 00:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0