happier


det blev bättre igår, trots en hemsk morgon. lite fika med bella gjorde susen, och sen hann jag med en liten minilunch med sw på jobbet. klart humöret stiger då.

på kvällen var jag ute och åt med klassen på en sportbar (nej, inte jag som valde ställe. men jag upptäckte att sportbarer kan vara ett väldigt bra häng när man är singeltjej. det ska jag ha i minnet.) det blev en bra kväll trots att jag med min vanliga otur råkade beställa den äckligaste maträtten. i fortsättningen ska jag alltid beställa exakt likadant som mina vänner.

nu är jag hemma efter ett seminarium i skolan, och ska snart gå bort till fridhemsplan för att möta upp lotta och wasim och gå ut och äta. mycket gå ut och ätande för mig nu för tiden. men det ska bli väldigt mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0