happy birthday to me!




jag firar mig själv med chokladfrukost framför datorn. (obs: åt riktig frukost innan, så ni inte tror något annat).

egentligen vaknade jag av grattis-sms redan vid nio, men låg kvar i sängen till tolv bara för att. livsnjutare eller bara lat? svårt att säga.
jag älskar att fylla år, det är verkligen en av de bästa dagarna på året. men 28, det är helt sjukt att jag redan levt så länge. självklart känns det jobbigt att bli äldre, men den konstigaste känslan är nog att jag faktiskt levt i nästan 30 år. det är så lång tid, och jag undrar ju vad jag egentligen gjort under alla dessa år?

nu ska jag fundera ut vad jag vill hitta på idag, fram tills mina gäster kommer ikväll. jag väljer mellan att tvätta och att åka in till stan och köpa födelsedagspresent till mig själv. svårt val, eller inte...


Kommentarer
Postat av: F

Grattis :-)

http://www.youtube.com/watch?v=Msoioc49III



Hoppas du får en fantastisk dag!

2012-01-17 @ 23:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0