haricots verts och phish food


det var jätteskönt att gå ut och gå trots att det var så kallt. det är så skönt att andas när det är minusgrader, det känns som att man blir alldeles renad.

nu har jag varit duktig och ätit en ordentlig måltid också. varmrökt lax, creme fraiche- och dillsås och ett halvt paket haricots verts. stekta haricots verts med flingsalt är min nya favorit, jag skulle kunna äta hur mycket som helst. och så är det väldigt roligt att försöka uttala det rätt.

men just nu ska jag byta haricots vertsen mot min ben & jerry-favorit. och så ska jag se ett avsnitt av revenge. har hört att det ska vara bra så det är väl bäst att ge det en chans.


kvällens lycka.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Måste nog införskaffa B&Js jag med. Det är så sjukt gott :) Verkar Revenge som en bra serie?

2012-02-02 @ 13:43:18
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0