härlig dag!


nu är min dag slut och jag är hela 28 år. vare sig jag vill eller inte, bara att acceptera. men efter den här mysiga dagen känns det faktiskt rätt okej att bli gammal. jag hade gärna velat fylla år varje dag!

jag skippade tvätten (för vem har tvättstugan på sin födelsedag?) och åkte in till stan. jag gick till marc jacobs-butiken och tänkte unna mig en liten present, men det jag hade spanat in var tyvärr slut. så jag fick nöja mig med en ljuslykta och en skål från indiska istället.

nu på kvällen har jag haft maja, sara och jocke här på lite fika, och maja hade med sig den här underbara skapelsen. gissa min lycka när jag fick se den =)


himmelskt god var den också.



sen blev jag bortskämd med presenter.


jag fick jättefina glas!


och ett härligt ta hand om mig själv-kit.

nu ska en väldigt nöjd och mätt 28-åring gå och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0