hej 2012


i´m ready for u!

året har börjat på allra bästa sätt.

jag drack två resorb imorse innan jag gick och la mig, så när jag vaknade idag mådde jag underbart bra. från och med nu ska jag alltid ha resorb hemma. kanske är 2012 året då jag blir vuxen och ordentlig på riktigt?

har haft en mysig kväll med magdis och jonna. sett two weeks notice på tv (lyx - min egen funkar förstås fortfarande inte..) och ätit massa thai. nu har jag roat mig själv framför datorn här hemma. internet är verkligen den bästa uppfinningen. även om man är ensam är man ändå aldrig ensam.


suddig närbild på mina fransar igår:



min nya favorit är fransar man sätter dit en och en istället för en hel fransrad. mycket lättare att sätta dit, även om man skulle kunna tro att det är tvärtom.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Resorb kanske man ska testa, haha! :D

Vad gott med massa thaimat och sjukt fina fransar! Det ser verkligen äkta ut.



- Tack desamma fina du! :D Vi ses snart! ;)

2012-01-02 @ 02:32:00
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0