heldag på stan


jag tog en lång sovmorgon imorse, och sen gjorde jag mig iordning och åkte in till stan. mötte först upp b och hennes syster och gick och kikade på casall´s utförsäljning på karlavägen. det fanns hur mycket som helst, men som vanligt när det är utförsäljning eller rea låg allt slängt huller om buller i stora klädberg, så jag hade inte riktigt orken att leta ordentligt efter guldkornen.

hittade iallafall en sportbehå som jag slog till på. inte riktigt min färg egentligen, men för 50 kr kändes det dumt att avstå.



efter det mötte jag upp sw i gallerian. vi sprang i affärer en stund och handlade på oss några shoppingkassar var. sen hamnade vi på världens mysigaste fik på kungsgatan, som kommer bli vårt stammiscafé från och med nu. vi satt där i flera timmar och hann både äta, fika och fylla på med påtår. man ville liksom aldrig gå därifrån.


världens bästa waccis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0