ingen uppmuntrande dag


fick hoppa in och jobba på synsam idag. väldigt välkommet pengamässigt och socialt, men nu efter att ha jobbat nästan nio timmar (och bara sovit fyra i natt) är jag så trött att jag skulle kunna somna ståendes. hej påsar under ögonen!

och nu när jag kom hem öppnade jag världens tråkigaste mejl, som hade med skolan att göra. just nu är jag så otroligt less på att plugga. och som vanligt när jag får motgångar är min första reaktion att fly, så nu har jag varit inne på arbetsförmedlingens hemsida och spanat efter jobb.

vem vet, i sommar kanske ni hittar mig i ett gatukök igen. känns faktiskt bra mycket mer lockande än att gå i skolan.

jag borde nog döpa om bloggen till världens sämsta linnea istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge inte upp!

2012-01-05 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0