mera bilder och ett surt humör


jag skippade vektorgrafiken för ikväll och tog fram mitt gamla reportage istället. nu tycker ni säkert att jag är knäpp som fortfarande inte är klar med det, trots att jag tjatat om det i flera månader...
men det går bara inte. så fort jag klickar upp det på datorn blir jag på akut dåligt humör och vill skrika rakt ut och sparka på saker. jag kommer ingen vart och varenda skriven mening känns helt fel. jag hade nog vunnit tid på att göra om det helt och hållet, men nu när det är så lite kvar orkar jag inte det.

åh vad less jag är.

kvällens positiva är att jag får nya färdigredigerade bilder skickade till mig nästan varje timme. här är två av de senaste, tyckte de passade rätt bra till mitt humör.



foto: klas falk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0