pluggfika


tilde och jag har suttit några timmar på mocco och kombinerat fika med plugg. en bra kombination. visserligen hade det varit ännu bättre om det bara hade varit fika och inget plugg, men nu var vi så illa tvungna. och nu börjar jag faktiskt se slutet i tunneln. ett par inlämningar till, och sen är jag förhoppningvis i mål.



nu ska jag ta tag i min helg och försöka komma fram till lite kvällsplaner. klockan är redan fem och jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, eller hela helgen faktiskt. ganska olikt mig, som i vanliga fall brukar börja smida partyplaner redan på måndagen. 

känner på mig att det kommer bli en bra helg i vilket fall. och hittar jag inget sällskap har jag ju alltid min kladdis - ett sällskap som absolut inte ska underskattas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0