så bra att jag glömde kexen




favourite movie. nu har jag sett klart min film och hunnit dansa runt lite här hemma på mitt minimala dansgolv. fy vad kul det hade varit att kunna dansa bra, på riktigt. jag måste nog kolla upp om det finns någon danskurs jag kan börja. ja, kanske inte just burlesque då, utan lite mer allmänt.

jag kan inte förstå hur filmen kunde få dålig kritik när den kom. den är helt perfekt med massa bra musik och fina miljöer, så snygg rakt igenom. själv var jag så inne i den att jag helt glömde bort att äta mina kex som jag ställt fram som filmmys. och att jag inte ens rör ett kexpaket som står mitt framför ögonen på mig säger ju ganska mycket.. =)


Kommentarer
Postat av: Magggggggggiiiiiiiizzzz

Jaaa de var verkligen olikt dig!!



Vaa?? kex o Linnea glömmer bort, det händer ju inte??:)



Hihi,,kul att du fängslas så. Det är Ju underbart!!

Då hoppas jag du vill se den med mig snart igen då! Kom inte ihåg allt. Mest att vi tyckte den var såå bra!!!



PUSSSS

2012-01-26 @ 15:17:04
Postat av: Linnea

Eller hur, bästa presenten!! Klart vi ska göra det, snart tycker jag!

2012-01-26 @ 22:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0