thelins




jag har startat dagen med pluggfika tillsammans med bella. vi gjorde en telefonintervju med en politiker och förberedde några frågor till en intervju vi ska på imorrn. efter det behöver vi bara skriva ihop vår artikel, och sen är vi färdiga! så skönt, den här delkursen har verkligen gått smidigt.

och idag blir jag förhoppningsvis klar med mitt reportage också, så då är alla rester fixade. ska bli så skönt att bara glömma allt gammalt och börja med något nytt och fräscht istället.

nu ska jag springa ner till gymmet och snabbträna lite. måste verkligen komma igång igen, och så måste jag ju få bättre poäng på spelet på löpbandet.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Härligt! Vi ska skriva version två imorgon! :)

Åh har du ett gym alldeles där du bor? LYX!

2012-01-11 @ 16:44:53
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0