thanks dear


jag fick fiskburgare och pannacotta hemma hos maja. söndagslyx för en bakis linnea.




nu sitter jag och läser igenom mina klasskompisars artiklar inför ett seminarie imorrn. back to school igen efter jul och nyår. det ska egentligen bli rätt skönt med lite rutiner, få tillbaka dygnsrytmen och förhoppningsvis bli lite normal igen, men eftersom seminarier är lite av det värsta jag vet hade jag gärna skippat just morgondagen.

jaja. jag får väl ta några djupa andetag bara.

och förutom skola är det också back to träning den här veckan. det har varit lite dåligt på den fronten de senaste veckorna. kanske borde jag låta mig själv shoppa lite nya träningskläder för att bli mer motiverad?


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Måste också börja gå igenom alla artiklar .. usch gillar verkligen inte seminarier jag heller! Det där såg himla gott ut förresten! :)



- Haha ja men eller hur! Skönt att få sova ut en dag i alla fall. Vad kul att du tycker det! :)



2012-01-09 @ 01:16:54
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0