fest med liten syster


det blev en väldigt bra kväll, trots att jag var övertrött efter en hel veckas sömnproblem. 

det blev en sisters night out med förfest hemma hos mig. maja bjöd på piggelindrinkar (min nya favorit som jag tänker dricka hela sommaren!) och som vanligt åkte vi in till stan lite i senaste laget. vi hamnade först på brasserie godot där vi mötte upp en kollega, och sen dansade vi lite på oxid.

jag hade såklart kändisspanarglasögonen på och såg en känd bloggare på dansgolvet. maja hindrade mig lyckligtvis från att gå fram och prata, det är jag rätt glad för idag!





♥ ♥

nu har jag tagit igen hela veckans förlorade sömn. efter att ha sovit i härliga tio timmar har jag nu startat upp dagen med lite söndagsbrunch här hemma - stekt ägg och treo.

snart: bli bjuden på mat hemma hos maja. jippie!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh, den såg god ut :)Hoppas ni hade roligt!

2012-01-08 @ 20:23:02
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh älskar piggelindrinkar! :D

Skönt att ta igen med sömnen, det gjorde jag också idag .. sov till 16.30! haha

2012-01-08 @ 22:04:34
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0