vitaminchock


har tyckt att jag sett lite grå och livlös ut i ansiktet på sista tiden, så igår köpte jag hem en intensivkur med ett c-vitaminserum som jag ska använda i tio dagar.

tydligen kan man tappa lystern i ansiktet lite av att sitta mycket framför datorn, och eftersom det är precis vad jag kommer göra det närmsta halvåret kändes det här som en bra grej att testa. om man har tur kan man bli lite brunare av kuren också, vilket jag förstås inte hade tackat nej till.

jag älskar att testa nya hudvårdsgrejer, så nu ska det bli väldigt spännande att se om det ger något resultat.





Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh, är det i samma serie som ansiktspeelingen? Berätta vad du tyckte sen :)

2012-01-30 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0