cleaninglady

 
vilken tur att det regnar och åskar på min lediga dag, så jag slipper fördriva tiden på en filt ute i solen. det hade varit hemskt.
 
i stället har jag ägnat halva dagen åt storstädning. först ut blev mitt lilla kök som nu är alldeles skinande rent och luktar mer klor än ett badhus. har slängt vad som kändes som hälften av innehållet i skåpen och skafferiet, och har till och med tvättat fönstret. så skön känsla! nu är jag riktigt sugen på att laga mat där inne, men tyvärr har jag ju inte så mycket av den varan kvar nu eftersom jag slängt i stort sett allt.. matlagning får helt enkelt bli ett projekt för senare i veckan.
 
nystädad tehylla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0