glossybox

 
jag har börjat prenumerera på glossybox, och i dag kom min första och väldigt efterlängtade låda. innehöll massa roliga produkter som jag tänker börja testa nu direkt. en perfekt uppfinning tycker jag, hur roligt är det inte att få ett överraskningspaket hem i brevlådan varje månad? lätt värt 139 kr, speciellt när man ser vad produkterna kostar i verkligheten.
 
femme natural boost, depend fransfärgning, odd molly sun-care facial spf 25, murad skin perfecting primer, moroccanoil och anatomicals spf lip balm. lilla julafton med andra ord!
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

visst blir det en härlig överraskning :) nice produkter du fick :D

2012-07-04 @ 21:11:21
URL: http://adaras.se
Postat av: waccis

tack för tipset söto! har också beställt nu. spännande ;) denna box var ju grym!

Svar: åh vad roligt!! ja jag tyckte verkligen det var toppgrejer =)
QuillyQueen

2012-07-04 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0