gråthumör och fikamys

 
i dag var inte alls den rätta dagen att jobba med ett serviceyrke. jag kände mig lite nedstämd redan när jag gick hemifrån i morse, och efter en obehagligt arg kund och världens krångligaste beställning kände jag bara för att låsa in mig på kontoret och gråta. man tycker att man borde klara av att hantera precis alla sorts kunder och alla sorts problem efter att ha jobbat i butik i så många år, men de dagar man själv inte är på topp är det verkligen svårt.
 
som tur är blev kvällen betydligt bättre, så nu kan jag gå och lägga mig med ett gott humör i alla fall. emelie och jag har gått en liten promenad på kungsholmen och suttit och fikat och pratat i flera timmar. så himla mysigt, jag önskar att livet bara kunde få bestå av fika och massa kompisprat och inget mer. det hade räckt alldeles utmärkt för mig.
 
 
nu ska jag gå och lägga mig lite extra tidigt mot vad jag brukar. i morgon jobbar jag tio till åtta och då ska jag vara både utvilad och på ett strålande humör hela dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0