helgen i en bild

 
här är min helg sammanfattad med en bild. visserligen är det jobb och inte fest som tagit upp det mesta av min lördag och söndag, men gårdagens lilla kalaskväll är nog det enda som är värt att minnas.
 
fina vänner på lokal.
 
i dag har jag varit så trött att jag på allvar trodde att jag skulle ramla ihop på vägen till jobbet, men med hjälp av lite kaffe, choklad, energidryck och trevliga kollegor flöt dagen förbi riktigt smärtfritt ändå. har även lyckats förälska mig i två par solglasögon som nog kommer bli mina innan sommaren är slut.
 
nu ska jag ha godis- och chipskväll innan jag somnar. i morgon börjar jag mitt nyttiga liv. (kanske).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0