hög som ett hus

 
en dag som innehåller skoshopping kan bara vara en bra dag. som ganska ofta när jag jobbar har jag gått ungefär plus minus noll pengamässigt i dag. det blir lätt så när man jobbar mitt i stan. men om plånboken har gått lite minus har min garderob definitivt gått med plus. förutom en tröja från vila, tre linnen, lite strumpor och en ögonskugga kom jag nämligen hem med de här drömmarna i handen.
 
det kändes som att jag dött och kommit till skohimlen när jag såg dem. jag vill limma fast dem på mina fötter och ha dem på mig resten av livet.
dessutom blir jag hela tolv(!) centimeter längre när jag har dem på mig, absolut ett plus det också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0