en ledig måndag är en bra måndag

 
i dag har jag varit alldeles ledig hela dagen, och det behövdes verkligen efter jobbhelgen. nu känner jag mig pigg och utvilad och som mig själv igen. dessutom har det varit underbart väder och jag har kunnat ligga och sola vid vattnet hela dagen. druckit lite kaffe, spanat på folk, läst en spännande bok och ätit en ask körsbärstomater. inte så tokigt alls. jag vet att jag har sagt det förut, men jag hade verkligen verkligen inte haft något emot att vara ledig jämt.
 
 
nu ska jag sova för i morgon är det jobb igen. men jag är inte helt deppig, för jag har blivit lovad en bit ananaspaj till fikat. så snälla waccis om du hinner läsa det här innan du går - glöm för guds skull inte pajen!
 
puss och godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejdå två STORA bitar till min bästa vän!! Ses snart.

Svar: yey, de satt väldigt fint ska du veta! är fortfarande mätt =)
QuillyQueen

2012-07-10 @ 08:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0