sista lediga dagen

 
nu är det slut på sommarlovet igen. i morgon börjar jag jobba och kommer göra det nästan heltid den närmsta månaden. det känns helt okej faktiskt. i´m ready.
 
i dag har jag varit ordentlig och betalat räkningar (en aning försent som vanligt..), städat, dammsugit, tvättat, haft hemmaspa och handlat hem massa mat. det gäller ju att vara förberedd nu när jag knappt kommer ha någon fritid de närmsta veckorna. har också hunnit med att hälsa på lillasyster en stund, och ätit lite mer glass än vad som nog är meningen under en dag. men så får det vara i bland.
 
nu måste jag sova om jag ska orka med hela helgen som kommer bestå av jobb, middag, fest och mera jobb.
 
 

Kommentarer
Postat av: waccis

Så himla fin du är vännen! :)

2012-07-07 @ 01:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0