sisters night home

 
efter världens längsta jobbdag i fredags hade jag världens näst längsta jobbdag i går. kände mig som en utsliten gammal tant när jag äntligen klev innanför dörren här hemma, men tvingade bort tankarna på att sova och hade istället ett litet drinkparty med maja.
 
vi hade planerat för en utekväll, men fastnade hemma lite för länge (bland annat för att vi började leka charader) så hann bara med en sväng in på lokal innan vi gick hem igen. bra kväll i alla fall.
 
 
i dag älskar jag mig själv lite extra för att jag var smart nog att gå in på seven eleven och köpa med mig en ben and jerry´s karamel sutra på vägen hem. nu har jag ätit den till frukost. kan inte tänka mig en bättre start på dagen än så. eller start på ledigheten kanske jag ska säga, för nu är jag ledig i hela sex dagar. lucky me!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0