världens tröttaste tjej

 
i går.
 
i dag.
 
det blev en kort utesväng i går. till soap - såklart - men jag hann bara vara där i drygt en timme innan jag blev för trött och gick hem. sen somnade jag med sminket kvar och vaknade upp med lösögonfransarna på i morse.
 
i dag orkar jag ingenting. det är nästan lite jobbigt att vara ledig en hel helg så här. jag blir så stressad när dagen bara går utan att jag gör något vettigt, som i dag, och det känns som att jag precis lika gärna hade kunnat jobba. har legat och försökt sola några timmar nere vid vattnet, men till slut tog ett stort supermoln över hela himlen och jag började frysa så mycket att jag fick ge upp och gå hem. vad är det med det här vädret egentligen? ska hela sommaren hinna gå utan ett enda högtryck? det kan lika gärna få bli höst nu på en gång om det ska vara så här tycker jag.
 
nu ska jag ta ett djupt andetag och samla alla krafter jag har för att orka färga håret innan jag går och lägger mig. jag har inte den minsta lilla lust, men å andra sidan är jag inte så förtjust i min utväxt heller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0