äntligen färdig


idag har jag lagt nästan all min tid på att göra klart en inlämningsuppgift till skolan, och believe it or not, men nu har jag faktiskt gjort klart min första hemsida.


den ser inte mycket ut för världen den här stackars webbsidan, men jag har lagt ner väldigt mycket tid och nästan slitit av mig mitt hår för att få den att funka, så jag är ganska stolt ändå.

för att fira att jag äntligen är färdig åkte jag hem till sara och jocke och bakade kärleksmums. sara och jag har verkligen lyckats sista gångerna vi har bakat. det är nästan så att vi borde öppna ett litet café ihop.





de blev underbart goda. ibland är ätbara saker den största lyckan.


Kommentarer
Postat av: Waccis

Ja himmelsksa! Nästa gång blir det att testa matkunskaperna :) puss bästa!

2012-03-13 @ 23:46:35
Postat av: Linnea

ja! jag är redan sugen på bränd klyftpotatis och bea!

2012-03-13 @ 23:52:34
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad fin den blev :D

Såg himla gott ut med kärleksmums, köper gärna om ni öppnar café ;)

2012-03-14 @ 02:06:46
URL: http://adaras.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

p.s Bloggbruden jag snackade om tidigare:

http://rodeo.net/niotillfem/



Har inte varit inne på hennes blogg på så himla länge så såg nu att det är rubrikerna hon skriver med små bokstäver nu ;) Men hon har ett underbart språk och väldigt vackra bilder!

2012-03-14 @ 02:09:34
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0