bra start på veckan


dagens föreläsning började vid 13. så skönt att få starta veckan med lite sovmorgon. snabbt gick den också, så bella och jag hann med en liten mysfika på matmakarna innan jag lämnade skolan.

gick en snabbis på stan innan jag åkte hem. hittade en billig klänning på h&m och gick sen igenom varenda hylla inne på feet first, men utan resultat. jag har vårsko-panik och behöver verkligen hitta ett par nu. dessvärre har jag redan bestämt in i minsta detalj hur de ska se ut, och just därför lär jag aldrig hitta dem...

nu ska jag försöka koncentrera mig och få lite plugg gjort, och sen träffa brunisen för lite resskvaller. ska bli så mysigt!


nyinköpt pluggkompis. hoppas den kan få det att ordna upp sig lite i mitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0