crazy stupid love



kvällens medicin.

nu har jag blivit kär för andra gången idag. dock inte i ett klädesplagg den här gången, utan i ryan gosling. jag hyrde crazy stupid love och har suttit och hoppat upp och ner i soffan under halva filmen. jag känner för att köpa hem hundra affischer på honom att tapetsera väggarna med här hemma, precis som jag gjorde med backstreet boys när jag var liten.

nu ska jag gå och lägga mig, och i morgon tänker jag vakna frisk. jag verkligen vägrar sitta hemma ensam i morgon kväll också. jag behöver rycka upp mig, gå ut och dricka vin och spana på folk. annars kommer jag ruttna här hemma i min klippansoffa. och det vill jag ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0