effektiv dag


jag och min projektgrupp har suttit på mocco idag och hållit på med vår hemsida. ätit, fikat och kodat. det är så skönt med kurser som inte kräver att man är i skolan jämt, jag njuter varje dag jag slipper åka pendeltåg.

förutom det har jag hunnit med att uträtta ett viktigt ärende, släpa ett stort paket till posten och handlat och förberett matlåda till i morgon. nu när alla andra är lyckliga över vårledighet i solen har jag nämligen en helhelg med jobb inbokad. jaja. jag tänker på pengarna och håller humöret uppe.

i kväll är jag i alla fall ledig, och det ska firas med tjejmyskväll och toblerone-fondue hemma hos sara. egentligen skulle jag ha börjat mitt nyttiga liv den här veckan, men eftersom jag ändå redan har fuskat får jag nog skjuta upp det  till nästa vecka. eller veckan efter det...


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad duktiga ni är :D Hade gärna velat se hur alla gör sina sidor redan nu. Er blir säkert superbra!! <3

2012-03-24 @ 23:37:44
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0