fonduelyx!


jobbmiddagen på fondueboden igår var jättemysig. maten var verkligen himmelsk, jag hade kunnat äta den varje dag om jag fick.







efterrätt - tobleronefondue. måste vara den godaste uppfinningen ever!


blev lite förtjust i den här väggmålningen i garderoben. näsan så jag hade velat ha den hemma =)

idag har jag spenderat nästan all min tid i telefon. bland annat med en väldigt saknad magdis som äntligen kommit hem efter två veckor i indonesien. känns så skönt att ha alla vänner hemma på plats igen, jag gillar inte riktigt när någon är bortrest (om det inte är jag själv förstås). imorgon får jag antagligen äran att jämföra hudfärg med henne. känns bra...

nu: kaffe och städning.
snart: filmkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0